読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

まめのつぶやき

カナダと日本をつなぐ小さな懸け橋ブログ

6月なのに暑いぃなあ - It's still June but it's already hot

6月なのに暑い日だったなぁ…

It was such a hot day for June...

 

今日の昼間は近くの公園まで行って、湖の周りをウォーキングしてきました。

We went to a park in our neighbourhood, and walked around the lake.

 

いやぁ、暑い。(;´∀`)

Jeez, it's hot.

 

いつもだったら、それなりに人はいるものの、基本的に静かな公園。

The park we went to is usually popular but basically quiet all the time, but

 

天気に恵まれたせいか、いつもよりたくさんの人でにぎわっていました。

there were many people thanks to the nice weather, I guess.

 

カヤックやカヌーの乗り方、漕ぎ方教室まで開かれていました。

I saw people taking a kayaking and canoeing class.

 

f:id:BEANSTV:20160620102931p:plain

 

私はと言いますと、水が苦手なのでウォーキングどまりです。

I was just walking around because I don't really enjoy water.

 

泳げないわけじゃないけど、泳いだりするのは苦手なんですね。笑

I can swim, but I am not really good at it. lol

 

3回くらい溺れかけたことがあるんで。笑

I was about to drown 3 times in the past. 

 

f:id:BEANSTV:20160620102954p:plain

 

撮影した内容を動画でもご覧いただけます。↓

You may see what I enjoyed in the video.

 

たまにVlogなるものをあげてます。

I sometimes upload vlog videos.

 

良かったら見にきてやってください。

Please come and play the video when you have time.

 


にほんブログ村 海外生活ブログ カナダ情報へ
にほんブログ村