読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

まめのつぶやき

カナダと日本をつなぐ小さな懸け橋ブログ

PHILIPSノンフライヤーをレビュー - PHILIPS Airfryer review

動画 料理

フィリップスのノンフライヤーに★★★★☆揚げましょう!

I can give ★★★★☆ to PHILIPS Airfryer.

 

f:id:BEANSTV:20160616214231p:plain

写真:https://www.amazon.ca/

 

www.japan.philips.co.jp

 

先日、フィリップスのノンフライヤーでドラムスティックチキンをあげました!

So, the other day, I cooked chicken drumsticks using PHILIPS Airfryer.

 

どうだった?率直に言いますと、かなり良かったです。

How did it work? Frankly speaking, it worked pretty well.

 

なので、星4つあげられます。理由もおしえます!

I can give 4 stars out of 5. I can tell you why.

 

 

#1: 健康的(Healthy)

今回、鶏を揚げたのですが油は一滴も使いませんでした。

This time, I fried chicken but I never used a single drop of oil.

 

「不要」な油はノンフライヤーの底部分に落ちていました。

All the “unnecessary” oil dripped down to the bottom of the fryer.

 

#2: 時間短縮(Time)

ドラムスティック2本は15分以内で調理できました。

For 2 drumsticks, it took less than 15 minutes to cook.

 

念のため15分以上調理しましたが、15分あれば十分でした。

I cooked more just in case but 15minutes was just fine to cook 2 drumsticks.

 

#3: コスト(Cost)

アマゾン(日本)では¥21,000でした。カナダでは$249.99ね。

It costs ¥21,000 on Japanese Amazon.jp but it costs CDN$249.99 on Amazon.ca.

 

安い調理器じゃないけど、値段は妥当だと思います。

I don't think it is a cheap product but I think the price is definitely reasonable.

 

#4: 大きさと重さ(Size & Weight)

重いし…大きいし…おっきめの赤ちゃんより大きいですよ。笑

It is heavy... and huge... It's bigger than a huge baby. Lol

 

でもノンフライヤーの仕事を考えると重くて当然だと思いますけどね。

But, think about the work Airfryer does! I think it should be heavy.

 

カナダで使う分には問題ないのですが、

I don't find the size is a problem using in Canada

 

日本で使うとクレームが出るサイズだというのは分かります。

but I understand why people complain about the size in Japan.

 

 

 

 

下のサイトからたくさんのレシピを見つけて頂けますよ!

There are many recipes you can find below!

 

 

www.japan.philips.co.jp

 

 

 

時間がある方は、下の動画もご覧ください。

Please check the video below if you have some time!

 

ノンフライヤーを使って鶏をあげてみましたよ!

I'm cooking chicken using PHILIPS Airfryer!

 

 

www.youtube.com

にほんブログ村 海外生活ブログ カナダ情報へ
にほんブログ村