読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

まめのつぶやき

カナダと日本をつなぐ小さな懸け橋ブログ

爆笑? バットマンVSスーパーマン ~ジャスティスの誕生~ Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

観てきました、コウモリと宇宙人の対決。

I saw a fight, bat vs alien.

 

f:id:BEANSTV:20160509090859p:plain

Source: バットマン vs スーパーマン ジャスティスの誕生 : 作品情報 - 映画.com

 

となりのライトハウスのお時間です。

It's time for "tonari no lighthouse."

 

結構前の話になるのですが、

This story is from a while ago.

 

バットマンVSスーパーマン ~ジャスティスの誕生~」を観ました。

I saw "Batman v Superman: Dawn of Justice" at a theatre.

 

その内容と感想等をラジオ形式の番組で話しています。

I am talking about the story and my opinion in the radio style video.

 

 

 

 

スーパーヒーローものの免疫がない人にはちょっときついかも。笑

If you are not into super hero stuff, you might not enjoy the movie. lol

 

バットマンとスーパーマンの予備知識がない人にもきついかも。笑

If you don't know what batman and superman are, you might not like it. lol

 

私的には★★☆☆(星2~2.5)が本音。

IMO, the movie is worth 2 stars.

 

まず、ベンアフレックというチョイスがすべってる。笑

Ben Affleck is such a wrong choice for batman. lol

 

バットスーツがダサすぎる。笑

The batsuit is so ugly. lol

 

スーパーマン役の俳優、ヘンリーカビルの彫刻のような体は最高。

Henry Cavill, the superman, has a body like a sculpture. It was amazing.

 

でも、スーパーマン大したことしてないような…

But, I don't remember he did anything amazing...

 

 

ようは、世紀の勘違い対決&凡戦。

Long story short, the world most unnecessary & shitty fight. 

 

 

それが見たい人は…見てね♡

If you are excited about it, you MUST see it.

 

 

By Bean

にほんブログ村 海外生活ブログ カナダ情報へ
にほんブログ村