読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

まめのつぶやき

カナダと日本をつなぐ小さな懸け橋ブログ

甘い誘惑 - Sweet temptations

ラジオ

イースターチョコレートチャレンジで悲劇が起きました。

A tragedy happened during Easter chocolate challenge I did the other day.

 

f:id:BEANSTV:20160408054119j:plain

 

となりのライトハウスのお時間です。

It's time for "Tonari no lighthouse."

 

毎週月曜に楽しみにしながらアップしているラジオ番組です。

I'm excited every Monday and uploading my radio style videos.

 

今回は最初の10分は私的なことだけを話してしまいました…笑

I talked only about myself for the first 10 minutes in the video this time... 

 

先週は色々とありましたね。

Lots of stuff happened in the last week.

 

換気扇が壊れたり、雪が降ったり、チョコを食べて…悲劇が起きたり。苦笑

Our bathroom fan's broken, it snowed, I ate chocolates... and a tragedy happened. 

 

大丈夫です。ちゃんと他のことも話してます。

No problem. I am talking about other stuff too.

 

ワインです。先日、ワインツアー会社からメルマガが届きました。

It's about wine. The other day, I received a mail magazine

 

カナダはワインの美味しい国としてあまり知られていませんが、

Although Canada is not known well as a country which produces great wines,

 

ここノバスコシア州お墨付きのワインもあるほどです。

Nova Scotia has a signature wine. 

 

f:id:BEANSTV:20160408051836p:plain

Tidal Bay Launches Soon! Get Ready!

 

興味のある方は、上のサイトに足を運んでみて下さい。

If you are interested in wine, please visit the website above.

 

By Bean

 

 

にほんブログ村 海外生活ブログ カナダ情報へ
にほんブログ村