読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

まめのつぶやき

カナダと日本をつなぐ小さな懸け橋ブログ

シールを集めてゲット!

日記

やっと、手に入れました!

I finally got it!

 

ジェイミー・オリバーのナイフ!やった!

Jamie Oliver knife! Yahoo!|

 

f:id:BEANSTV:20160221083225j:plain

 

いくらつぎ込んだことか…笑

You don't know how much we spent money on it... lol 

 

カナダの大手スーパー、ソビーズ(Sobeys)で配ってたシールを

I collected stamps distributed by Sobeys, Canada's major grocery chain store,

 

集めて、ゲットしました。

and got the knife.

 

シールは10ドルで1枚もらえました。

I could get 1 stamp per 10$. 

 

欲しかったSantoku Knifeは70枚集めてもらえます。

Santoku knife, the one I wanted required 70 stamps. 

 

普通に買うこと(69.99ドル)もできたし、

I could spend 69.99$ and buy it nomally.

 

60枚のシール+4.99ドルで入手することも可能でした。

I could also collect 60 stamps plus 4.99$ and get the knife too. 

 

正直、最後の方はシール欲しくてSobeysに行ってました。笑

(本末転倒じゃ。)

To be honest with you, when the deadline was close,

I bought stuff from Sobeys for the stamps. lol

(I wasn't sure what I was spending money for at the end.)

 

問題は、やっと集まったシールと交換するナイフがお店に無かったこと。

A problem I had was, they didn't have the knife I could get

in exchange for the stamps I collected with effort at the store.

 

ノバスコシアでは、今週の水曜にシールの配布が終了したのですが、

Although Sobeys in Nova Scotia stopped distributing stamps the last Wednesday,

 

20日(土曜)に再入荷すると言われ待っていました…

I was waiting for it because they said the knives would be delivered

on the Saturday, 20th. 

 

ということで、お昼前に家を飛び出したのです。笑

SO! I rushed to the store before lunch. lol

 

そして、ゲッチュ!!

AAAAAAnd, got it!!

 

はい、ただそれだけです。笑

Yup, I just wanted to talk about this. lol

 

おやすみなさい☆

Have a good one

にほんブログ村 海外生活ブログ カナダ情報へ
にほんブログ村